Najcześciej zadawane pytania

Ile kosztuje kurs?

Od 29 listopada będzie można kupić kurs w jednym z dwóch wariantów:

  • 499 zł  - na pół roku (to tak jakbyś płaciła 83 zł/m-c za wszystko co daje kurs)
  • 799 zł - na cały rok (to tak jakbyś płaciła 66 zł/m-c za wszystko co daje kurs)

Czy dostanę fakturę VAT?

Tak. Faktura VAT jest generowana automatycznie na dane podane w formularzu zamówienia.

Z jakich materiałów składa się kurs?

Kurs składa się z 5 elementów. Każdy z nich opisałam na stronie głównej kursu:

  1. Moduły z lekcjami wideo
  2. Webinary na żywo
  3. Pomocnicze materiały PDF lub arkusze
  4. Newsletter "Skuteczna środa" z ćwiczeniem do działania (pierwsza środa miesiąca)
  5. Integracyjna przestrzeń dla kursantów na Facebooku

Czy jest grupa na Facebooku?

Tak, w ramach kursu przewidziana jest zamknięta grupa na Facebooku dla uczestników kursu. Założyłam ją, aby uczestnicy mogli się poznać oraz wzajemnie wymieniać się informacjami i wspierać.

Czy w kursie są konsultacje indywidualne?

Nie, kurs nie zawiera konsultacji indywidualnych. Momenty, w których rozwiązujemy wspólnie problemy to zamknięte webinary na żywo. Zobacz plan webinarów na stronie głównej kursu.

Ile potrzebuję czasu, żeby zrobić kurs?

Na same filmy w modułach - z rozmów z uczestnikami kursu wiem, że większość osób potrzebuje około 7 dni. Nagrałam filmy tak, żeby nie nudzić uczestników. To nie jest monotonny monolog 🙂 Większość kursantów przeznacza na kurs 30-45 minut wieczorem, po pracy. Wszystko zależy od możliwości czasowych i motywacji. Rekomenduję zawsze pracować w swoim tempie.

Natomiast kurs składa się z 5 elementów i praca z nim jest rozłożona w czasie. To celowy zabieg. Wiedzy jest dużo, a nikt nie jest w stanie zrobić wszystkiego w tydzień! Czasami Twoja praca polega nad tym, że zastanawiasz się jakie strategiczne decyzje podjąć (zrobić najpierw automatyzację A czy automatyzację B).

Regularny newsletter pozwoli Ci regularnie dopracowywać stronę z kursem, a regularne webinary pozwolą Ci na bieżąco pogłębiać wiedzę.

UX w małej firmie jest świetny, wręcz boski. Liczę, że dzięki niemu wyjdę z chaosu!

Dorota Dukowicz

Czy module o Google Analytics jest analiza kampanii AdWords?

Nie. W kursie nie zajmujemy się kampaniami AdWords.

Ile czasu mam dostęp do kursu?

Każdy uczestnik ma dostęp do platformy kursu przez 6 lub 12 miesięcy (w zależności od wybranego wariantu) od momentu dokonania zakupu. W tym czasie masz dostęp do wszystkich filmów, plików audio, PDFów, wszystkiego z czego składa się kurs “UX w małej firmie”. Po 6 lub 12 miesiącach tracisz dostęp, chyba że przedłużysz subskrypcję.

Czy mogę pobrać kurs na komputer?

System nie daje możliwości zapisu filmów na komputerach uczestników. Zachęcam Cię do pobrania wszystkich PDFów oraz robienia notatek. Przygotowałam PDFy właśnie po to, żeby potem ułatwiały Wam życie.

Czy muszę mieć stronę internetową, żeby zrobić kurs?

Nie musisz, ale idea kursu jest taka, że chodzi o dopracowanie Twojej strony internetowej oraz analizowanie różnych danych np. z Google Analytics. Jeżeli nie planujesz w ogóle mieć strony internetowej, to to raczej nie jest kurs dla Ciebie. 🙂

UX w małej firmie

Stworzyłam ten kurs dla ambitnych, małych przedsiębiorców i blogerów, którzy nie poprzestają na stworzeniu strony. Chcą by ich strona była skuteczna, oferta przemyślana, a działania produktywne.

ZAPISZ SIĘ NA LISTĘ OCZEKUJĄCYCH

Wpisz swoje dane:

Pamiętaj, że zapis na listę NIE zobowiązuję Cię do zakupu. Po prostu dostaniesz informację, jak ruszy nabór.